Hyppää pääsisältöön

Nestor Cables x Elis

Yhteistyö, jonka tavoitteena on tehokas, mukava ja turvallinen työympäristö

Keskusautohalli Oy

Yli kymmenen vuoden yhteistyö

Keskusautohallin Antti Aali: ”Pystymme luottamaan Elisin tarjoamaan palveluun. Pesutulos on hyvä ja vaatteet saapuvat ajallaan. Mekaanikkomme voivat luottaa, että heillä on aina puhtaita ja turvallisia työvaatteita saatavilla.”

Elis x Hutunki liikuntakeskus

Erinomainen palvelu ja tuotteet

Hutungin toimitusjohtaja Jasmiina Poutiainen avaa artikkelissa ajatuksiaan siitä, miksi he tilaavat tarvitsemansa vaihtomatot Elisiltä.

Master Golf

Perinteikäs golfklubi 35 vuoden kokemuksella

Mirja Hyytiäinen: ”Elis helpottaa klubin siisteystason ylläpitoa vaihtomatoillaan huomattavasti, millä on suora vaikutus klubin yleiseen viihtyvyyteen.”

    Asiakaslähtöisyyden kulmakivet

    Korkealaatuinen asiakaskokemus on ohjannut toimintaamme konsernin perustamisesta lähtien. Elis noudattaa kolmea pääperiaatetta, jotka varmistavat asiakassuhteen pysyvyyden:

    • Asiakasläheisyys

      Elisin verkosto palvelee asiakkaita kaikkialla ja takaa nopeat toimitusajat. Jokaisessa Elisin keskuksessa on nimettyjä yhteyshenkilöitä, jotka huolehtivat asiakassuhteista ja varmistavat palvelujen sujuvuuden.

    • Helppous

      Saavutatte parhaan tehokkuuden, kun annatte monipuolisen palvelukumppanin huolehtia vuokratekstiilien pesusta ja huollosta kokonaisuutena. Tämä säästää aikaa, jolloin voitte keskittyä omaan ydinliiketoimintaanne.

    • Luotettavuus

      Elisin tavoitteena on tarjota alan parasta osaamista, kokonaisvaltaisia ratkaisuja, laadukasta palvelua, joustavuutta ja hallitut kustannukset.

    Elis-Caroline_Roche

    ”Elis asettaa asiakassuhteet liiketoimintansa keskiöön. Luomme asiakkaillemme lisäarvoa tarjoamalla innovatiivista palvelua, mikä tuottaa samalla lisäarvoa myös konsernillemme. ”

    Caroline Roche Markkinointi- ja innovaatiojohtaja

    Referenssiasiakkaitamme

    • hedin 1

      /

      Laakkonen

        

    • vaasan

      /

      Vaasan Oy

         

    • aava

      /

      Lääkärikeskus Aava

           

    • espresso house

      /

      Espresso House -kahvilaketju

          

    • pikkujätti

      /

      Pikkujätti lääkäriasemat

         

    • parma

      /

      Parma Oy

          

    • käyttöauto

      /

      Käyttöauto

          

    • k1

      /

      K1 Katsastajat

         

    Yksinkertainen ja turvallinen verkkopalvelu

    Tiedämme, että asiakkaamme haluavat säästää aikaa ja helpottaa arkeaan. Autamme heitä tässä MyElis-verkkopalvelun avulla. MyElis on käytännöllinen, helppokäyttöinen ja turvallinen. Sen avulla asiakkaamme voivat seurata käytössään olevia palvelujaan sekä tehdä muutoksia tarpeisiinsa helposti.

    Päävalikossa voi selata palveluportaalin ominaisuuksia. Voit hallita tilaustietoja sekä tarkastella toimituksia ja laskuja vain yhdellä painalluksella. Voit myös lähettää suoraan tililtä pyyntöjä ja reklamaatioita tai sopia tapaamisen edustajan kanssa.

    • Idea Icon

      Jatkuva käytettävyys

      MyElis on käytettävissä tietokoneella ja tabletilla vuorokauden ympäri.

    • Approved Icon

      Vaivattomuus

      MyElis-tiliä voidaan käyttää suoraan Elisin kotisivulta. Tilin käyttöön tarvitaan vain kirjautumistiedot.

    • Acquisitions Icon

      Helppo hallinta

      Voit tarkastella varastoja ja viimeisimpiä toimituksia tuotteen tai käyttäjän mukaan sekä katsella kaikkia laskuja ja maksuja viimeisen vuoden ajalta.

    • Deal Icon

      Jatkuva yhteys

      Voit ottaa yhteyden Elis-keskukseen suoraan tililtä sekä sopia sen kautta tapaamisen edustajan kanssa.

    • Respect Icon

      Tarpeita vastaava

      MyElis tekee kaikkien palvelujen hallinnasta vaivatonta yrityksen koosta, rakenteesta ja toimialasta riippumatta.

    Reaaliaikaiset ja jäljitettävät tekstiilipalvelut

    Image_Push_Elis Connect

    Paranamme asiakaskokemusta

    Paranamme asiakaskokemusta

    Asiakaspalvelumme on sitoutunut asiakaskeskeisen strategiamme noudattamiseen. Tämä on nähtävissä myös 5 tähden asiakastyytyväisyysohjelmassa, joka varmistaa, että kaikki työntekijämme ymmärtävät viisi tärkeintä sitoumustamme:

    ❯ Varmistamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun.

    ❯ Tarjoamme asiakkaan odotukset täyttävää palvelua.

    ❯ Tarjoamme henkilökohtaista palvelua läheisen asiakassuhteen myötä.

    ❯ Reagoimme nopeasti ja tehokkaasti asiakkaiden tarpeisiin.

    ❯ Olemme ennakoivia ja ehdotamme ratkaisuja.

    Asiakassuhteiden edistäminen digitaalisella teknologialla

    Elis on kehittänyt jo vuosia uusia innovatiivisia työkaluja asiakkaiden tarpeisiin vastaamiseksi ja asiakaspalvelun parantamiseksi. Elis on esimerkiksi ottanut käyttöön CRM (asiakkuudenhallinta) -ohjelman, joka tekee jokaisesta asiakaskontaktista merkityksellisemmän ja asiakkaan odotuksia vastaavan.

    Asiakkaat ovat toimintamme keskiössä

    • 400,000

      Asiakasta 28 maassa kahdella mantereella

    • 50,000

      Tyytyväisyyskyselyä suoritettu vuonna 2018

    • 87,7 %

      Asiakastyytyväisyys (Elisin vuoden 2019 ensimmäisen puoliskon aikana suorittaman tutkimuksen mukaan)

    • + 4

      Net Promoter Score (NPS) -luku kaikissa konsernin toimintamaissa

    Yhteydenotto

    Täytä ja lähetä yhteydenottopyyntö, niin vastaamme sinulle pian. Tavoitteenamme on palata asiaasi vuorokauden sisällä, arkisin klo 8.00-15.00 välillä.

    *Pakolliset kentät

    Painamalla Lähetä-painiketta hyväksyt, että Elis käyttää annettuja henkilökohtaisia ​​tietojasi yhteydenottopyyntösi käsittelemiseen ja siihen vastaamiseen. Henkilötiedot käsitellään alatunnisteessa olevan tietosuojakäytännön mukaisesti.